ניקוי חול וצבע באשקלון

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חול וצבע באשקלוןתהליך ניקוי חול הינו תהליך הכרחי לפני צביעת מתכות, אלומיניום או כל חומר גלם אחר אשר דורש צביעה. תהליך זה מוכר לנו בעיקר עבור צביעת חלקי רכבים, אך בהחלט משתייך לקבוצות נוספות. השירות הניתן הינו שירות מקצועי אשר תורם למשטח יישר ולא גרגרי, ניקוי חול הינו שלב הכרחי שכל עוד לא עשוי בצורה מקצועית התוצאה לא תהיה ברמה גבוהה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקוי חול וצבע באשקלון.

 

ניקוי חול וצבע באשקלון- מה זה?

תהליך ניקוי חול וצבע הוא תהליך אשר מטרתו העיקרית היא להסיר לכלוך אשר הצטבר על גבי מוצרי מתכת, הן כאשר מדובר על לכלוך גרגרי, שמן, צבע ישן, חלודה ואף לכלוך דבוק. כדי לבצע את התהליך יש להשתמש במכשיר ייעודי אשר מתיז חול בלחץ אוויר גבוה על המשטח הרצוי. למה בעצם חול? כאשר החול מותז בעוצמה הוא מסיר את כל הכתמים מהמשטח, גם לכלוך קשה להסרה. שיטת ניקוי זו שימושית בקרב מפעלים רבים, אך יש לדעת איך להשתמש בטכניקה זו על מנת שלא נפגע במוצר. לדוגמא, כאשר מדובר על אלומיניום החשש הוא ליצור שריטות על גבי המשטח ובכך לא לשמור על שכבת חומר שווה – ניתן יהיה לראות את זה לאחר הצביעה. באמצעות התזה עוצמתית הגרגירים מתפזרים למאות אלפי ומיליוני גרגירים אשר משמשים כמו מעין תער עדין לקילוף הלכלוך. 

הפעולה מתבצעת בכל פעם לפני שנרצה לצבוע משטח כלשהו, בעיקר משטחים מתכתיים. הניקוי היסודי מאפשר לנו לצבוע את חומר הגלם כמו שהוא צריך להיות, צביעה על גבי חלודה או לכלוך פוגעת באיכות הצביעה, זה יכול לבוא לידי ביטוי בטווח הקצר או הארוך. חומר הגלם אנחנו צובעים הוא מה שבעצם יבטיח את אורך החיים של הצבע – כמובן שזה תלוי גם בצבע עצמו אבל כאשר אנחנו צובעים משטח על גבי חלודה לדוגמה, החלודה היא זאת שמחזיקה את הצבע ולא המתכת עצמה. ברוב המקרים השימוש יהיה בלחץ סטנדרטי, אך במקרים חריגים נצטרך להגביר את עוצמת ההתזה כדי להסיר את הלכלוך לחלוטין. התזה בעוצמה גבוהה נכונה לחומרי גלם מסוימים ובדרך כלל מאופיינת עם משטחים גדולים.

ניקוי חול וצבע באשקלון- שלב אחרי שלב

אחרי שאנחנו כבר מכירים את אופן הפעולה של התזה בחול וניקוי חול, כעת הגיע הזמן לדעת מה עושים שלב אחרי שלב עד לקבלת חומר גלם צבוע בצורה מושלמת. התהליך מתחלק ל-4 שלבים כאשר כל שלב משליך על השלב שאחריו:

  • שלב ההכנה – השלב הראשון הוא להבדיל את חומר הגלם. מה הכוונה? על כל חומר גלם סביר להניח שנמצא עוד חלקים שמחוברים אליו. אנחנו רוצים שהחומר היחיד שיהיה תחת ההתזה הוא מתכת. לכן, בכל מקרה בו יש חומר גלם אחר כמו חשמל, גומי או כל חומר גלם אחר שאינו עמיד בחום, נרחיק אותו. 
  • שלב הפעולה – כעת כאשר כל המשטח נגלה לפנינו, כל מה שנותר הוא להתיז בחול על חומר הגלם ובעיקר על האזורים הספציפיים שנרצה אותם לנקות. במקרה בו הלכלוך אינו ניתן להסרה נגביר את עוצמת ההתזה. שימו לב, במקרה שיש לנו חומר גלם עדין נצטרך להפעיל טכניקות נוספות כדי לא לפגוע בחומר הגלם. במהלך תהליך זה אנו מסירים שומנים, חלודה, צבע ישן ולכלוך. 
  • שלב הצביעה – לאחר שחומר הגלם מוכן לצביעה ונקי מכל לכלוך, נצבע את חומר הגלם באמצעות התזה של צבע אלקטרוסטטי. מדובר על מכשיר ייעודי אשר עובד על טעינה חשמלית, אשר בעזרתו אנחנו צובעים (עם אבקה או נוזל) תוך שימוש בחשמל סטטי. בתהליך עצמו הציפוי נטען במטען חשמלי על ידי אלקטרודה, את המוצר שאנחנו רוצים לצפות נחבר להארקה וכך נוצר שדה חשמלי באמצעותו חלקיקי הצבע מוצאים את דרכם למשטח.
  • תנור – השלב האחרון הוא שלב התנור. אנחנו מכניסים את החלק הצבוע לתנור בחום גבוה, זאת על מנת שהצבע יעבור את השינוי שגורם לו להיצמד זה לזה וכמו כן, להיצמד לשכבת הפנים של חומר הגלם. תנור זה הינו תנור ייעודי אשר מסייע לנו להשלים את התהליך, התנור יכול להכיל חלקי רכב בגדלים עצומים ויש לווסת את עוצמת החום בהתאם לחומר הגלם כדי למנוע כיווץ. 

קראו עוד: ניקוי חול מה היתרונות?

ניקוי חול וצבע באשקלון- מחירים

קשה לאמוד מחיר מדויק עבור ניקוי חול וצבע באשקלון כיוון שכל מקרה לגופו, יש הבדל בין צביעת אופניים ובין צביעת רכב. המחיר הוא עבור אנשים פרטיים וכמו כן, עבור תעשיות. המחירים יכולים להתחיל מכ-600 ש"ח עבור ניקוי בלבד ולהגיע לאלפי שקלים עבור ניקוי חול וצבע לרכב שלם. כדי לקבל את הצעת המחיר יש לפנות לחברה מקצועית אשר תוכל גם לבדוק את חומר הגלם שלכם, להכיר את מורכבות העבודה ובכך לתת לכם הצעת מחיר הגונה. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589