התזת חול על קרמיקה

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

התזת חול על קרמיקההתזת חול על קרמיקה הוא תהליך מוכר בעיקר כאשר המבנים נמצאים בשלב הקמה. כמו כן, כאשר אדם בוחר לרצף את חצר הבית עליו לדאוג לחספוס הקרמיקה באמצעות התזת חול. התזת חול נקראת גם ניקוי חול, מדובר על תהליך המתבצע על ידי בעל מקצוע מנוסה שמגיע עד אליכם כדי לבצע את המלאכה. משך זמן העבודה משתנה בהתאם לסדר גודל המשטח ובהתאם לניסיון של בעל המקצוע בתחום. 

 

מה זה התזת חול על קרמיקה?

התזת חול הוא שירות נפוץ לצורך ניקוי ועיצוב משטחים. המלאכה נעשית לפי שלבים שונים ובאמצעות התזת חול בעוצמה גבוהה לצורך פגיעה במשטח באופן מתאים. התזת חול על משטחים כוללת התזת חול על קרמיקה, זכוכית, עץ, אבן וכן הלאה. לצרוך ביצוע המלאכה יש לפנות לבעל מקצוע אשר יודע להתאים את עוצמת ההתזה ואת גודל גרגירי החול בהתאם לחומר הגלם עליו יש לבצע את המלאכה. לאחר תיאום של גודל גרגירי החול וויסות העוצמה מתיזים את החול על החלקים הרלוונטים במשטח. יש לוודא כי אין חפצים או כל דבר נוסף על המשטח אשר עשוי להיפגע עקב החום הנוצר סביב ההתזה. התזת חול על קרמיקה מתבצעת עבור שני דברים, האחד הוא ניקוי קרמיקה והשני הוא חספוס המשטח למניעת החלקה.

למה זה טוב?

אנו נוהגים לרצף את חצר הבית או כל סוג אחר של משטח בתוך חצר הבית, במרפסת ובחצרות. ריצוף חיצוני וגם פנימי נועד כדי למנוע החלקה, במיוחד כאשר אתם שוטפים את המשטח. פעמים רבות במהלך שטיפה אנו סבורים שהמשטח חלק בגלל שיש עליו מים, אך הדבר לא בהכרח נכון. כיום, כאשר אתם בונים בריכת שחייה או כל סוג אחר של ריצוף סביב מקום המיועד לסכנה יש חובה לחספס את המקום לקבלת טופס 4. למרות שזה חוק הכתוב בחוק, עדיין החשיבות היא מעל החוק. החלקה בשטח הבית שלכם היא סכנה אשר עלולה לפגוע בכל דיירי הבית ומלבד לכך, גם באורחים המגיעים אליכם ובכך אתם חושפים את עצמכם לתביעות צד ג'. 

 

מה צריך לעשות?

התזת חול על קרמיקה הוא שירות נפוץ, בעל המקצוע מגיע עד אליכם עם הציוד הנדרש, מנקה את המשטח ומכין אותו לביצוע המלאכה. יש לוודא שני דברים, האחד הוא שאין שום חפץ שיכול להיפגע מהתהליך או לפגוע בתהליך עצמו, הדבר השני הוא הרחקה של בני אדם ובעלי חיים במהלך ביצוע המלאכה. התזת גרגירי חול בעוצמה גבוהה הופכת את גרגירי החול הפשוטים לגרגירים חדים אשר חודרים את השכבה הראשונה של הקרמיקה וכמו שהם חודרים את הקרמיקה הוא יכולים לפגוע באנשים. על בעל המקצוע למגן את עצמו ולדאוג שאין אף אדם בסביבה טרם התחלת התהליך. 

קראו עוד: ניקוי חול מה היתרונות?

אי אפשר לעשות את זה לבד?

פעמים רבות אנחנו פוגשים לקוחות אשר חשבנו לבצע את העבודה באופן עצמאי על ידי שימוש במברשת ברזל או ציוד דומה. האפקט שנוצר אינו זהה להתזת חול על קרמיקה, מהר מאוד השיוף נשחק וכמו כן, אינו אפקטיבי ואף גורם למראה לא אחיד על גבי המשטח. כמו כן, כאשר מדובר על חומר כמו קרמיקה קל מאוד לסדוק את הקרמיקה ובכך לסכן עוד יותר את הנמצאים. כדי לשמור על ביטחון העוברים והשבים ולמנוע החלקה יש לבחור בבעל מקצוע מנוסה אשר משתמש במכונה להתזת חול על קרמיקה.

 

יתרונות

  1. מניעת החלקה – היתרון הראשון והמהותי ביותר הוא מניעת החלקה כאשר אנחנו נמצאים על הקרמיקה, הן אם מדובר בימי החורף שם הרצפה חלקה יותר וכמו כן, בזמן שטיפה. כאשר הקרמיקה היא סביב בריכה החובה היא אף גדולה יותר.
  2. שבירת ברק – התזת חול על קרמיקה יכולה לסייע לכם גם בשבירת הברק שיכול לסנוור אתכם במהלך שהייה במקום בשעות היום. 
  3. עיצוב – רבים בוחרים בהתזת חול על קרמיקה גם כדי להוסיף פן עיצובי לחצר הבית. כאשר אתם בוחרים בבעל מקצוע מנוסה הוא יוכל להפוך את העבודה גם לבטוחה יותר וגם נעימה למראה יותר מאשר קרמיקה סטנדרטית. 

איך בוחרים בעל מקצוע וכמה זה עולה?

בחירת בעל המקצוע חייבת להיות שקולה. כאשר אתם בוחרים בבעל מקצוע הדבר החשוב ביותר הוא לא המחיר, אלא הניסיון של בעל המקצוע בתחום התזת חול. בחירה של בעל מקצוע ללא ניסיון וידע מתאים יכולה לפגוע בתהליך כולו וכתוצאה מכך לא תהנו מביטחון או עיצוב נעים לעין. יש רמות שונות של עוצמת התזת החול ויש פרמטרים נוספים שיש לשקול לפני העבודה ובהתאם למשטח עצמו כדי שלא נפגע במשטח ונשמור על מקסימום בטיחות, בעל מקצוע ללא ניסיון הוא בסבירות גבוהה יותר לתוצאות נמוכות. המחיר אותו תשלמו עבור התזת חול על קרמיקה משתנה בהתאם לסדר גודל המשטח, המחיר נקבע לפי מ"ר. המחירים נעים בטווח רחב ובהתאם לניסיון בעל המקצוע, המחיר יכול נע בטווח המאות שקלים בודדים למ"ר. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589