ניקוי חול ללא אבק

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חול ללא אבקמתמודדים עם לכלוכים משמעותיים וכל ניסיונות הניקיון שלכם עלו בתוהו? חשוב שתכירו את שיטת הניקוי בעזרת חול. שיטת ניקוי חול ללא אבל מאפשרת לרבים להתמודד על הצד הטוב ביותר עם לכלוכים קשים במיוחד. אנשים רבים לא מכירים את שיטת הניקוי בעזרת חול ומוותרים על לא מעט חפצים או רהיטים רק בגין הלכלוכים שעליהם. אז אם גם אתם מתמודדים עם לכלוכים קשים במיוחד שמסרבים לרשת, לפני שאתם מוותרים, חשוב תמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות ניקוי חול ללא אבק, לרבות אופן שיטת הניקוי, ההבדלים המשמעותיים בין גרגירי החול השונים, אפשרות נוספת של ניקוי בעזרת התזת מים בלחץ גבוה ועוד.

 

איך זה עובד? התזת חול בלחץ גבוה

שיטת ניקוי חול ללא אבל היא שיטת ניקוי המבטיחה התמודדות עם הלכלוכים הקשים ביותר. איך היא עובדת? בגדול מדובר בהתזה בלחץ גבוהה. משאבת לחץ גבוה מתיזה חול במהירות גבוהה על מקור הלכלוך. החול המותז מצליח לחדור לכל החריצים הקטנים ולהוציא מהם את כל הלכלוך באופן הרמטי ונקי למדי. חשוב להדגיש שישנן משאבות המצליחות לייצר לחץ אוויר גבוה ולהתיז את החול במהירות גבוהה במיוחד, ולעומתן, ישנן משאבות לחץ אוויר פחות איכותיות שמתיזות את החול במהירות נמוכה יותר. המשמעות היא משך זמן העבודה ואיכות הניקוי. בחירה נכונה בחברה מקצועית שמגיעה מצויידת במשאבה איכותית תבטיח לכם עבודה יסודית, מהירה ומוצלחת למדי. לעומת זאת, בחירה לא נכונה בחברה שאינה מספיק מקצועית ומנוסה עלולה לגרום להארכה משמעותית של משך זמן העבודה, מה שיבוא לידי ביטוי במחיר השירות, וכמובן לפגוע בהצלחת שלבי הניקוי.

לא כל גרגירי החול יציגו אותה תוצאה!

כמו כן חשוב לדעת שישנם הבדלים משמעותיים בין גרגירי החול השונים. רוצים שירותי ניקוי חול ללא אבק? בחירה נכונה בחברת ניקיון מקצועית תבטיח לכם ניקוי הרמטי ללא אבק. גרגירי החול השונים שמסייעים להתגברות על לכלוכים קשים, שונים זה מזה בעיקר בגודלם ובצורתם. ישנם גרגירי חול קטנים ועגלגלים המתאימים בעיקר לרהיטים עדינים וללכלוכים יחסית פשוטים. לעומת זאת, ישנם גרגירי חול גדולים וחדים המתאימים בעיקר לחומרי גלם קשים כמו בטון או מתכת. גרגירים אלה מיועדים להתמודדות עם לכלוכים קשים במיוחד. בחירה לא נכונה של גרגירי החול המדוייקים לצרכים שלכם תביא לאחת משתי התוצאות הבאות. במקרה הטוב, בחירה לא נכונה תביא לפגיעה בתוצאות הניקוי הסופיות. במקרה הפחות טוב, בחירה לא נכונה תביא לפגיעה ברהיטים או בחפצים שניסיתם לנקות.

 

ביטוח על כלל שירותי החברה

חוששים מפגיעה ברהיטים שלכם? חשוב לדעת שכיום ישנן חברות מקצועיות המציעות שירותי ניקוי בחול עם ביטוח מלא על כל עבודתם. כפי שציינו מעלה, בחירה לא נכונה של גרגירי החול עלולה לגרום לפגיעות שונות ברהיטים או בחפצים שאתם רוצים לנקות. לכן, ישנן חברות שמבטיחות ללקוחותיהן שירות בטוח למדי עם ביטוח מלא לכל הציוד שעובר ניקוי חול ללא אבק. מנגד, חשוב לדעת שישנם חברות רבות שלא מעניקות סיטוח על העבודה שלהן. חשוב לבחור נכון אך ורק חברות המציעות ביטוח מלא עבור השירות. הביטוח מוכיח שהן בטוחות ביכולתן להתגבר על כל לכלוך ללא פגיעה בחפץ. אך גם אם תחול טעות שתגרום לפגיעה כלשהי ברהיטים שלכם, חברה המבטחת את שירותיה תדע להעניק לכם פיצוי כספי בשווי הפגיעה.

 

חומרי שחיקה מסוכנים – אל תקלו ראש בדבר

עוד חשוב להדגיש ולומר כי כיום יש מגוון רחב של גורמי שחיקה שונים. לא ניתן לעשות שימוש בכל סוגי החול לטובת ניקוי יסודי ועמוק של לכלוכים קשים ועקשניים במיוחד. משרד הבריאות ומשרד הגנת הסביבה מצאו שישנם חומרים שעלולים לפלוט רעלים שונים בעת התזתם במהירות גבוהה. חברות מקצועיות שמעניקות ביטוח מלא עבור כלל השירותים שלהן מכירות היטב את כל סוגי החולות המותרים לשימוש ללא כל סכנה בריאותית. אך לעומתן, חברות שאינן מספיק מקצועיות ואינן מעניקות ביטוח מלא עבור כלל שירותן, עלולות לעשות שימוש בחומרי שחיקה שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד להגנת הסביבה. חומרים אלה עלולים לפגוע בבריאות אנשי המקצוע וכלל הסובבים באזור, ולכן אל לכם להקל ראש בדבר.

השלבים הפשוטים לבחירה נכונה

רוצים לבחור נכון חברה מקצועית שתדע להעניק לכם שירותי ניקוי חול ללא אבק בצורה מקצועית ובטוחה? הנה לכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון. ראשית, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות החברות השונות. סמנו את החברות שקיבלו את כמות חוות הדעת החיוביות הגדולה ביותר. שנית, צרו קשר עם החברות המובילות במטרה לבדוק מספר נתונים חשובים. תחילה חשוב לוודא שהחברה מעניקה שירותי ניקוי חול ללא אבק בעזרת המכשירים המתקדמים והחדשים ביותר בתחום. לאחר מכן חשוב לוודא שהחברה מעניקה ביטוח מלא עבור כל שירותיה. הצלחתם למצוא חברה מקצועית שקיבלה חוות דעת חיוביות, מעניקה ביטוח מלא עבור כל שירותיה ועושה שימוש בציוד החדש והמתקדם ביותר? כל שנותר לכם זה לערוך השוואת מחירים ולבחור את החברה שמציעה את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589