ניקוי חול למשאית

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חול למשאיתמתמודדים עם לכלוכים משמעותיים וקשים במיוחד? חשוב שתכירו את שיטת הניקוי בחול. אנשים רבים לא מכירים את שיטת ניקוי בחול, מה שגורם להם לוותר על רהיטים או חפצים רבים רק בגין לכלוכים שמסרבים לרדת. אז לפני שאתם ממהרים לוותר על כל חפץ בגין לכלוך בלבד, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו מקרוב את האפשרות של ניקוי יסודי בעזרת חול בלבד. בשורות הבאות נרחיב אודות שיטת הניקוי בחול, נגע בכל יתרונותיה, נכיר את כל הדגשים שאתם חייבים לוודא לפני שתזעיקו את שירותי הניקוי ונעניק מספר טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון חברה מקצועית ומנוסה שיודעת להתגבר על כל לכלוך. אז רגע לפני שאתם מוותרים על רהיטים או שלל חפצים בגלל לכלוך עיקש שמסרב לרדת, השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם.

 

התזת חול במהירות גבוהה לניקוי יסודי

אז איך עובדת שיטת הניקוי בעזרת חול? ישנן מכונות ייעודיות שכל מטרתן היא להתיז את גרגירי החול במהירות גבוהה אל עבר מקור הלכלוך. גרגירי החול שמותזים במהירות גבוהה מצליחים לחדור לנקבוביות הקטנות ביותר ולנקות כל לכלוך בצורה יסודית והרמטית. חשוב להדגיש כי ישנן לא מעט מכונות שפועלות על לחץ אוויר להתזה מיטבית. חברה שאינה מספיק מקצועית שתגיע עם משאבת לחץ אוויר שמתיזה את החול במהירות שאינה מספיק גבוהה תפגע באופן ישיר בכל הליך הניקוי. במקרה הטוב, משך העבודה יתארך משמעותית, מה שכמובן יבוא לידי ביטוי בעלויות השירות, ובמקרה הפחות טוב, הלכלוכים לא יתנקו בצורה מיטבית. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור חברת ניקוי בחול, חשוב לוודא שאתם בוחרים חברה מקצועית שמגיעה מצויידת עם הציוד החדש והאיכותי ביותר.

ניקוי יסודי שיחזיר את מראה המשאית שלכם לימיה הטובים

צריכים לנקות את חלקי המשאית מפיח רב? שירותי ניקוי חול למשאית הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. חשוב להדגיש ולומר שלא כל גרגירי החול יתאימו לניקוי חול למשאית. כיום יש לא מעט סוגים שונים של גרגירי חול למטרות ניקוי שונות. ההבדלים המרכזיים בין סוגי גרגירי החול ברים לידי ביטוי בגודל הגרגירים ובצורת הגרגירים. ישנם גרגירים קטנים ועגלגלים המתאימים בעיקר לעבודות ניקוי עדינות, ולעומתם, ישנם גרגירים גדולים וחדים המתאימים יותר לעבודות ניקוי על חומרי גלם קשים. מתמודדים עם לכלוכים על משאית, משטחי אלומיניום או משטחי בטון? כנראה שאנשי המקצוע יבחרו עבורכם את הגרגירים הגסים יותר לניקוי מיטבי. שימוש לא נכון בגרגירים שאינם מותאמים יביא לפגיעה בהצלחת שלבי הניקוי או גרוע מכך, יביא לפגיעה במוצרים השונים שמנסים לנקות.

 

ניקוי בעזרת התזת מים

חשוב להדגיש כי ישנם מצבים בהם התזת מים עדיפה על התזת חול. שיטת ניקוי בעזרת התזת מים בלחץ גבוה אף היא מסייעת להתמודדות עם לכלוכים קשים במיוחד. במקרים רבים ניתן לעשות שימוש בהתזת מים גם על חומרי גלם קשים. חברה מקצועית מגיעה מצויידת עם כל הציוד הנדרש בכדי להעניק לכל לקוח את השירות המקצועי והמותאם לכל צרכיו. ישנה אפשרות להתיז מים רותחים במקרים חריגים בהם מתמודדים עם לכלוכים קשים ועקשניים במיוחד.

 

ביטוח מלא עבור כל השירות

חוששים מפגיעה במוצרים שלכם? חשוב לדעת שישנן חברות שמעניקות ביטוח מלא על כל עבודותיהן. חברה מקצועית שבטוחה בהצלחתה להתגבר על כל לכלוך ללא גל פגיעה במוצר, מעניקה ביטוח מלא על כל המוצרים שהיא עובדת עליהם. ביטוח זה מבטיח לכם שהחברה מקצועית ועושה שימוש בציוד מתקדם, וגם אם תחול טעות שתגרום לפגיעה כלשהי בציוד שלכם, תוכלו לקבל החזר מלא על סך שווי הפגיעה מחברת הביטוח. לכן, חשוב לוודא שהחברה שאתם בוחרים בה מעניקה ביטוח מלא על כלל עבודתה.

שימוש בחומרי שחיקה שאינם מסוכנים ומאושרים על ידי משרד הבריאות

נקודה נוספת היא שימוש בחומרי שחיקה מאושרים בלבד. כיום יש לא מעט חומרי שחיקה המסייעים להתגבר על לכלוכים רבים בעזרת התזה. חברות מקצועיות יודעות לעשות שימוש אך ורק בחומרי שחיקה מאושרים על ידי משרד הבריאות. לעומתן, ישנן חברות רבות שלא מקפידות על כך, מה שעלול לגרום לסכנה בריאותית של ממש. ישנם חומרי שחיקה שעלולים לפלוט רעלים שונים בעת התזתם במהירות גבוהה. חברה מקצועית שמעניקה ביטוח על כל עבודתה יודעת לבחור נכון את חומרי השחיקה האיכותיים ביותר שמבטיחים ניקוי מיטבי ללא כל פגיעה במוצר או בבריאותם של הנמצאים במקום.

 

הטיפים הפשוטים שיעזרו לכם לבחור נכון

רוצים לבחור נכון חברה מקצועית שמעניקה שירות מלא עבור כל לקוחותיה? הנה לכם כמה טיפים מעשיים. ראשית, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות החברה. מספר גדול של חוות דעת חיוביות יבהיר כי אכן מדובר בחברה מקצועית שמצליחה לייצר לקוחות מרוצים. בשלב הבא, חשוב ליצור קשר עם כלל החברות שקיבלו כמות גדולה של חוות דעת חיוביות ולברר מספר פרטים חשובים. תחילה חשוב לוודא כי החברה מגיעה מצויידת עם ציוד מקצועי וחדש שידע לענות על מירב הצרכים. שנית, חשוב לוודא כי החברה מעניקה ביטוח מלא על כל עבודתה. שלישית, חשוב לוודא שהחברה עושה שימוש בחומרי שחיקה המאושרים על ידי משרד הבריאות בלבד.

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589