ניקוי חול למתכת

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חול למתכתניקוי חול למתכת הינה שיטה המתבססת על טכנולוגיית ניקוי חדשה המתבצעת באמצעות מדחס אוויר על בסיס גז או נוזלים, ובאמצעות לחץ האוויר המופעל על ידי המדחס החול מותז לעבר האזור המלוכלך בעוצמה ובמהירות אשר מסירים כל כתם, לכלוך וצבע. העבודות הנפוצות הן בקרב צביעת חלקי רכבים, הסרת גרפיטי, ניקוי משמנים וכתמים שלא ניתן להסיר באופן ידני. כדי לבחור בעל מקצוע מנוסה עליכם לקחת בחשבון מספר דגשים עליהם נדבר בהמשך המאמר. ריכזנו לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על ניקוי חול למתכת.

 

מהו ניקוי חול למתכת?

קיימים סוגים שונים של ניקוי חול, ניקוי חול רטוב, וניקוי חול בהתזה. ניקוי חול רטוב מתבסס על שיטה המאפשרת לנו לנקות בעצימות נמוכה יחסית בשילוב של מים אשר תפקידם למתן את הפעולה ולמנוע שחיקה של האובייקט אותו אנחנו מנקים. בנוסף, התפזרות החול אינה מסיבית כמו ניקוי בהתזה, השילוב מתבצע באמצעות מדחס לחץ אוויר ונוזלים המשולבים בתוך המערכת. כאשר מדובר על מתכת סביר להניח שלא נרצה להשתמש בניקוי חול רטוב, למעט מקרים חריגים של מתכת קלה יחסית. השימוש בהתזה בחול יבש נעשית עבור מתכות שונות, החל מניקוי רכבים לפני צביעה ועד ניקוי אופניים. באמצעות התזה נקודתית על האזור המלוכלך אנחנו יכולים להסיר את לכלוך, כתמים, שמנים, חלודה ועוד ללא מאמץ כלל. הפעולה מתבצעת ברוב המקרים לפני צביעת המתכת. כאשר אנחנו צובעים מתכת עליה יש קילופי צבע או כל לכלוך אחר אנחנו יוצרים שכבה המפרידה בין הצבע ובין המתכת ועקב כך הבלאי נעשה גבוה יותר. שימו לב, צביעה של מתכות באופן מקצועי תתבצע לאחר ניקוי בחול ולאחר מכן נכניס את חומר הגלם לתוך תנור ייעודי השמש לצורך צביעה. 

איך מחליטים באיזה שיטה להשתמש?

הבחירה בשיטה בה נשתמש תלויה בבעל המקצוע, עליו יהיה להגיע ולראות את המתכת ממנה נרצה להסיר את הלכלוך. הבחינה נעשית על פי גורמים שונים, על ידי שיקול כל הנזקים העלולים להיגרם, סוג המתכת, סוג השימוש ועוד. בעל מקצוע מנוסה יידע להבדיל בין מתכת שיכולה לספוג את השיטה היבשה ובין מתכת שחייבת את השיטה הרטובה. כמו כן, יש לקחת בחשבון האם מדובר על ניקוי מקומי או ניקוי כללי של חומר הגלם. לכל שיטה יש את המחירים שלה כאשר ניקוי ללא שילוב של נוזלים תהיה יקרה יותר מכיוון שמדובר על פעולה יותר מורכבת ומצד שני, עדינה ומקצועית. 

 

למה אנחנו צריכים ניקוי חול למתכת?

יש מגוון סיבות בגללן נרצה להיעזר בשיטת ניקוי חול למתכת, יש שימושים שונים מלבד למתכת כמו ניקוי אבן, שיש, עץ וכו'. המטרה העיקרית היא לצורך קילוף צבע ממשטחים, זהו אחד מהשימושים המרכזיים שיש בשיטה זאת. אנחנו רוצים להכין את המשטח לצביעה מחודשת, ייתכן ומדובר על חלקי רכב ואפילו מפעלים שונים שרוצים לחדש את הצבע במפעל. ישנם צבעים שמאוד קשה להסיר אותם, צבעים שכבר דהו אך עדיין דבוקים למשטחים. רבים בוחרים לצבוע על אותו משטח אבל התוצאה שנקבל לא תהיה אחידה ואף הבלאי יהיה גבוה יותר. על ידי שימוש בטכנולוגיה חדישה המתבססת על טכניקה של התזת גרגרי חול קטנים במהירות ולחץ גבוה יכולה לסייע לכם להוריד בקלות את כל הקילופים ולשמור על משטח נקי. 

 

ניקוי חול למתכת – בחרו חכם

לפני שאתם רצים לבחור בספק כלשהו לביצוע העבודה, חשוב לברר מיהו הספק ולמה כדאי לכם להיעזר דווקא בשירות שלו. קיימים ספקים שונים המציעים לכם שיטות ניקוי עם טכניקות שונות ומתקדמות, אך בשביל באמת שהעבודה תבוצע בצורה מקצועית אתם חייבים לבחור חכם. בחירה לא חכמה יכולה לגרום לכך שביצוע העבודה תעשה בצורה לא מקצועית ואף גרוע מכך, בעל המקצוע יכול לפגוע במתכת עצמה וליצור חספוס לא נעים למראה על גבי המשטח. כדי לברר האם החברה בה בחרתם היא מקצועית תרצו לראות עבודות קודמות של החברה, דגש על עמידה בזמנים, מחירים הוגנים ולוודא כי השירות אותו אתם מבקשים זמין. גם כאשר מדובר על התזה בחול יש לוודא כי החברה מחזיקה בכל סוגי ניקוי החול הנדרשים כדי שהמלאכה תבוצע. חברה מקצועית רואה את המשטח המדובר ורק לאחר מכן תעניק לכם הצעת מחיר.

כמה יעלה ניקוי חול למתכת ?

טווח המחירים עבור ניקוי חול למתכת משתנה בהתאם לגודל המשטח ובהתאם למורכבות הסרת הלכלוך. יש לכלוך שקל להסיר ולא נדרשת עבודה רבה, אך מצד שני כאשר מדובר על משטח ישן ובעל בלאי גבוה ייתכן ותדרש כאן עבודה יסודית. טווח המחירים לרוב נקבע לפי מ"ר, המחירים יכולים לנוע בין מאות שקלים בודדים ועל אלפי שקלים בודדים. בנוסף, תוכלו לבקש מחיר כולל צביעה לאחר ניקוי החול מהמתכת. רצוי לבצע השוואת מחירים לפני שאתם סוגרים עסקה כדי לוודא שבאמת המחיר אותו אתם מקבלים עומד בטווח של בעלי המקצוע בתחום ואינו נמוך/גבוה משמעותית.  

קראו עוד: התזת חול על מתכת

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589