ניקוי חול לעץ

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חול לעץלא מצליחים לנקות את רהיטי העץ שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים שאתם חייבים להכיר אודות אחת משיטות הניקוי הטובות ביותר – ניקוי בחול. אנשים רבים לא מכירים את שיטת הניקוי בעזרת התזת חול, מה שגורם להם לוותר על רהיטים רבים רק בגין אי הצלחתם לנקות אותם. אז לפני שאתם ממהרים לוותר על הרהיטים שלכם, חשוב שתכירו את השיטה המתקדמת לניקוי בעזרת חול. שיטה זו מצליחה להתגבר על לכלוכים עמוקים ועקשניים במיוחד. רוצים לחדש את רהיטי העץ שלכם? ניקוי חול הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. רגע לפני שאתם מזמינים את החברה הראשונה שמציעה את שירותיה לניקוי חול מקצועי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון חברה מקצועית ומנוסה.

 

הכירו את השיטה – התזת חול במהירות גבוהה

אז איך זה עובד? שיטת ניקוי חול בהתזה לעץ או לכל חומר גלם עובדת על בסיס לחץ אוויר גבוה. משאבה מקצועית מייצרת לחץ אוויר שמתיז את גרגירי החול במהירות גבוהה. התזת גרגירי החול על מקור הלכלוך מבטיחה ניקוי יסודי של מגוון לכלוכים על מגוון חומרי גלם. ניקוי בעזרת התזת חול אינו מיועד להתגברות על לכלוכי עץ בלבד, אלא מסייע לרבים להתגבר על לכלוכים שונים על מתכות, אבנים, בטון ואף חומרי גלם עדינים יותר. חשוב להדגיש כי עוצמת ההתזה של גרגירי החול מהותית. ישנן משאבות אוויר מקצועיות שמתיזות את החול במהירות גבוהה, ולעומתן יש לא מעט משאבות שאינן מספיק מקצועיות המתיזות את החול במהירות נמוכה. שימוש בציוד שאינו מקצועי יביא להארכה משמעותית במשך זמן העבודה במקרה הטוב, ולניקוי חלקי בלבד במקרה הפחות טוב. לכן, לפני שאתם בוחרים את חברת הניקוי שלכם, חשוב לוודא שהיא עושה שימוש בציוד מקצועי המתיז את החול במהירות גבוהה.

מגוון סוגי גרגירי חול שונים – מה ההבדל ביניהם?

עוד חשוב לדעת כי כיום יש מגוון רחב של גרגירי חול אפשריים לניקוי יסודי. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין גרגירי החול השונים באים לידי ביטוי בגודלם ובצורתם. ישנם גרגירי חול גדולים וגסים בצורתם, ולעומתם יש גרגירי חול עדינים, קטנים ועגלגלים. חברה מקצועית לניקוי בחול תדע לבחור עבורכם את גרגירי החול הטובים והמתאימים ביותר להתמודדות עם כל לכלוך. הגרגירים הגדולים והגסים בצורתם מתאימים בעיקר לניקוי חומרי גלם קשים כמו מתכות ובטון. לעומת זאת, גרגירי החול העדינים יותר מתאימים לניקוי של חומרי גלם עדינים יותר. בחירה לא נכונה של גרגירי החול עלולה להביא לפגיעה של ממש ברהיטי העץ שלכם. על פי רוב, רהיטי עץ שצריכים ניקוי יסודי בעזרת התזת חול עוברים את הליך הניקוי בעזרת גרגירי חול שאינם גסים במיוחד.

 

ביטוח מלא עבור השירות

נעשה שימוש לא נכון בגרגירי החול ונגרם נזק לרהיטים שלכם? חשוב לדעת שחברה מקצועית לניקוי חול כוללת ביטוח מלא על כל עבודתה. ישנן חברות רבות שאינן מבטחות את המוצרים שהן עובדות עליהן, מה שמסכן את כלל הציוד שעובר את הליך הניקוי. רוצים לוודא שכלל הרהיטים שלכם יעברו ניקוי בהצלחה וללא כל פגע? חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברה שמציעה שירותי ניקוי חול לעץ עם ביטוח מלא על כל הרהיטים שהיא עובדת עליהם. חברה המציעה ביטוח מלא עבור כל שירותיה היא חברה מקצועית שיודעת לנקות היטב ללא פגיעה במוצרים השונים. מעבר לכך, אם חלה תקלה, תוכלו לקבל פיצוי כספי בהתאם לשווי הנזק. אל תוותרו על ביטוח המוצרים!

 

שימוש בחומרי שחיקה מאושרים בלבד

מעבר לביטוח מלא ושימוש נכון בגרגירי חול מותאמים לכל צורך, חברת ניקוי חול מקצועית יודעת לעשות שימוש בחומרי שחיקה שאינם מסכנים את בריאות כלל הסובבים במקום. חשוב לדעת שיש גרגירי חול ושלל חומרי שחיקה שאינם מאושרים לעבודה על ידי משרד הבריאות. הסיבה לכך היא פליטה של חומרים מסוכנים בעת ההתזה. חברות שאינן מספיק מקצועיות עלולות לעשות שימוש בחומרי שחיקה שאינם מאושרים, ובכך לסכן את בריאותם ובריאותכם במהלך כל שלבי העבודה. רוצים להיות בטוחים שחומרי השחיקה בניקוי רהיטי העץ שלכם בטוחים מבחינה בריאותית? חשוב לבחור נכון חברת ניקוי מקצועית שעושה את עבודתה נאמנה ומקפידה על שימוש בחומרי שחיקה מאושרים בלבד.

אל תתפשרו על שירותי ניקוי שאינם מקצועיים!

אז איך בוחרים נכון חברה מקצועית שתדע להשלים עבורכם את כל שלבי ניקוי חול בעץ על הצד הטוב והבטוח ביותר? ראשית, חשוב לאתר כמה שיותר נותני שירות בתחום. לאחר מכן, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות שירותי החברה. בעידן האינטרנט תוכלו למצוא לא מעט חוות דעת מלקוחות עבר, מה שיאפשר לכם לסמן את החברות המומלצות ביותר. סימנתם מספר חברות שקילו חוות דעת חיוביות במיוחד על שירותן? חשוב ליצור קשר עם החברות הללו. בשיחת הטלפון חשוב לוודא שהחברה מעניקה ביטוח מלא על כלל שירותיה ושהיא עושה שימוש בחומרי שחיקה מאושרים על ידי משרד הבריאות בלבד.

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589